Thursday, November 3, 2016

Home Tester Club


Sebelum membeli barang terutamanya untuk anak-anak, aku prefer kalau dapat  guna sample dulu sebab…ye lahh…budak kecik ni sensitif sikit…salah ingredient kang ruam, sakit perut…tak pun muntah-muntah…nak-nak lagi zaman sekarang yang semuanya naik kecuali jumlah duit yang makin menurun.

Jadi taknak la buang duit beli normal saiz untuk sesuatu produk contohnya susu tepung sebab kalau tak sesuai kan membazir nanti. Jadi aku suka la tengok-tengok kalau ada jenama tertentu offer sample untuk cuba, bolehla request untuk anak. Bila dah cuba, ada kesesuaian barula kita boleh beli ye tak? Taknak la sembrono je beli barang.

Jadi, aku terjumpa page ni…Home Tester Club namanya. Ni aku pun baru nak try, mintak-mintak dapat sample yang aku request tu.  Sesiapa yang terbaca entry ni jomla join jugak. Bukan produk untuk anak-anak je tau yang ada…macam-macam ada. Jom join sekali kat sini Home Tester Club.

No comments: