Wednesday, July 7, 2010

Iman oh Iman...

Last week, buat pertama kali aku telah bertandang ke rumah jiran Wakdah yang melangsungkan kenduri kawen untuk anaknya.  Nama apa ntah jiran Wakdah tu. Dekat je rumah dia. Jalan kaki 5 minit je.  

Disebabkan aku keboringan taktau nak tolong apa kat situ (tu la, dok situ nyombong..orang kenduri tak pernahnye nak gi..), Iman pulak asik nak berkepit je dengan aku.  Nak berkepit bukan takat pegang tangan jek, asik mintak dukung je sampai sengal pinggang aku.  Last-last aku letak je dia kat pagar batu rumah orang tu.  Dia merengek nak mintak turun aku buat dek je...Lantakla ko dik, bibik rasa cam nak patah pinggang dah ni..ni mesti masanya hampir tiba.

Dekat 5 minit aku ngan Iman kat situ datangla sorang awek comei ni.  Dia pun nak naik kat pagar batu tu jugak, maka aku pun naikkan dia.  Tetiba, datangla idea aku.....................................

Hehehe..disebabkan aku tengok si Iman ni cam suka je ade awek sebelah dia, aku pun snap la gambar diorang ni. Nampak sangat anak buah aku gatal..

Hai...saye Iman...boleh berkenalan?

Ehehehe...name saye Zulaika....

Amboi...siap tunjuk tanda peace lagi...



Disebabkan mood baik berkenalan dengan awek baru...Iman nyanyi walaupun tak sedap...dan hari kenduri hujan turun dengan lebatnya...harap2 Iman tidak menyanyi di malam perkahwinanku nanti......

p.s: sori ye...phone aku takde flash..tu yang gelap sume....

2 comments:

MyStory said...

Iman nyanyi time malam kenduri takpe...sejuk skit..hahahaha.......jgn dia nyayi di hari kenduri hang dah ler.......make sure balik baju tido atas bumbung rumah..petua org tua2...

~*irjune*~ said...

tu bukan dah menggatal dah tu...tu dah tahap gelenya dah tu. ape ni iman...bibik pun single lagi ni...takkan kamu nak potong line bibik ade awek.....