Monday, April 13, 2015

Lemon Garden Cafe, Shang Ri La KL



Kita skip appertizer, ni lebih menyelerakan

Bulan lepas, supplier jemput kitorang dinner siap suruh pilih tempat. Aku pun laju bagi idea salah satunya Shang Ri La KL. Tak banyak bunyi team aku and supplier setuju je.
yummy........

27 Mar 15, lepas keje aku gerak. Mula-mula nak tumpang colleague je sebab dah lama tak drive sekitar KL takut aku paling slow tapi last minute aku tukar fikiran. Aku drive jugak tapi mengekor bontot kete colleague aku. Seb baik skill menyelit masih tersimpan rapi sebab dia bawak kete ala-ala rempit je. Terpaksa aku ikut speed dia. Jalan pulak jam. Patutnya 45 minit dah sampai, ni sejam setengah baru sampai hotel.
Pilih-pilih...nak makan apa..

Dinner kat Lemon Garden CafĂ©. Dah lama usha…baru dapat makan kat sini…ramai yang komen berbaloi dinner kat sini sebab puas hati dengan pilihan makanannya. Aku nak komen lelebih pun payah gak… aku bagi gambar je la…walaupun gambar tak menunjukkan keseluruhan buffet  tapi ni je yang sempat…aku sibuk menikmati makanan yang kalau boleh taknak balik selagi tak habis.
King crab...badan dia dah kena sebat agaknya
Sapa suka makan raw seafood memang sini la tempatnya. Aku tak berapa minat tapi masa makan kat sini boleh tahan gak aku sebat. Lobster, king crab, salmon blablabla....datang sendiri senang cerita.

Sapa minat makan softroll, mai sini
Pencuci mulut
Biasa makan buffet kat hotel, sendu je pilihan pencuci mulut. Tapi kat sini.......ko pilih la ikut suka hati. Nak ice cream, kek, kuih, buah, puding, jeli....suka hati la nak apapun.
Ala...nampat tiang je...sorry....
Ice creammmmm.......berlambak topping, pilih je ikut suka.
 


No comments: