Thursday, December 30, 2010

One Stop Waffle@Alamanda, Putrajaya

Nak upload gambar kat fb, sekali terungkai gambar lama masa aku pegi Alamanda berapa bulan yang lepas.

Masa tu beria aku ajak laki aku (masa tu masih tunang) pegi Alamanda sebab aku teringin nak cari waffle kat situ. Aku taktau la kalau ada kiosk waffle tu kat tempat lain selain Alamanda. Korang cari la sendiri kalau nak tau.

Kiosk waffle tu kat area foodcourt Alamanda, sampai je terus aku order. Nama kiosk tu One Stop Waffle. Ada 2 saiz kalau ko nak kecik ko ambik saiz spoon kot kalau tak salah aku, satu lagi ape ntah..tapi saiz penuh la..bajet macam order waffle kat Daily Fresh kat Maju Junction tu la.....masa dapat tu aku senyum gumbira...yeay!!!at last dapat jugak aku merasa waffle kat sini..yang si tunang aku pun taknak kalah...takmau share ngan aku...dia pun order satu..aku punya waffle Rich Choc kalau tak salah, dia pulak Strawberry with Ice cream.

Sedappp..tapi pastikan perut betul2 kosong time order.

Tengok ketebalan waffle tu...memang berbaloi dengan harga yang dibayar dan kekenyangan yang diberi.


1st quarter sedapppp nyerrrr........2nd quarter..sedapp...3rd quarter...aku mula la slow..ya Allah...kenyangnya..tebal waffle tu...tak larat aku nak abiskan...yang laki aku pun slow je makan lepas 2nd quarter. Tapi..akhirnya dia habiskan jugak..aku pulak..hehehe...kalau orang dah kata "kalau tak larat tinggal je"...terus aku tenggekkan garfu dengan pisau tu kat tepi pinggan.

Masa ni aku dah mintak tolong laki aku ambik 1 bahagian waffle aku. Lepas tu ..aku surrender...




 

No comments: