Tuesday, December 21, 2010

Birthday gift untuk Iman


Semalam 21.12.2010 birthday Iman yang ke-4...taktau nak pegi mana lunch time semalam aku pun ambik purse pegi jalan-jalan nak cari hadiah kat Iman. Mulanya nak pegi Sogo, tiba-tiba tergerak hati singgah ke Reject shop kat Pertama Kompleks. Tengok baju-baju budak kat situ macam cute jugak..lagi-lagi baju untuk girls.

Alang-alang dah masuk situ malas la nak gi Sogo lagi..kang nak pusing cari baju tambah lagi masa. Pilihan memang banyak tapi nak memilih yang kena dengan bajet aku bukan senang. Takkannye aku nak beli baju untuk budak kalau baju tu sama dengan harga baju aku. Tak berbaloi langsung! Kang baru pakai 6 bulan dah kecik. Budak-budak kan cepat besar. Belum campur dia belasah baju tahap gaban..sampai ke lumpur pun dia pakai baju tu..kalau beli kat pasar malam takpela..kalau baju tu Osh Kosh B'Gosh......sedey tau..


A'am
Iman
Ok..sambung balik...selain cari baju untuk Iman...aku pun nak beli baju untuk abangnya, A'am..sebab peperiksaan akhir tahun lepas dia berjaya dapat keputusan yang baik. Hadiah ni sebagai tanda galakan supaya dia berusaha lagi. Dekat sejam jugak la aku cari baju untuk dua beradik ni..kalau boleh nak cari yang sama supaya tak cemburu sesama sendiri..tapi tak dapat..last-last aku beli la yang ni....

Ni untuk Iman..

Budak Iman ni pantang tengok motor besar kat jalan..ha..ni baju gambar motor untuk Iman..nak belikan motornya...alahai..tak mampu ler..

Ni untuk A'am..tshirt gambar motor tu takde saiz yang sesuai dengan A'am..terpaksa ambik yang ni.
Nak kasi camtu je..tak best la kan..lalu atas pertolongan kak Anah..buat 2 paper bag untuk masukkan hadiah-hadiah tu...cam best la skit dari letak dalam plastik je...hehehe...Thank u kak Anah..

Hadiah tu aku bagi pagi tadi..semalam cam malas pulak nak singgah kat rumah dia sebab sampai rumah lewat sikit semalam..lepas bagi tu aku kiss la dahi dia pastu cakap 'adik busuk'..dengan selambe je dia berjalan naik ke rumah dia sambil cakap 'adik tak busuk la...' padahal air liur basi dia berjejer lagi kat tepi bibir..Imannnn...iman....

Sebab entry ni adalah untuk Iman..aku selitkan gambar-gambar dia yang aku simpan.
Masa ni umur dia baru setahun lebih..tengah merajuk ni..
Yeehaaa!!!
Ngehehe....

Iman & A'am
Sibuk je pakai tudung...

Muka mengada-ngada Iman
Wanna me to kiss u??? Ummmmahh!!!
Apa dalam mulut dia??limau kasturi..korang makan limau kastu ri cam dia tak???
Adik tumbuk abang long..eyahh!!
Lakonan semata-mata..asalkan ada orang snap dia..hahaha...
Ada bran???
Kalo bergambar...mau aje..
Boys in red
Boring tunggu makanan tak sampai2..kan Iman?
Show off spender baru & nak tunjuk dia dah tak pakai pampers lagi..
Pantang jumpa glasses..mesti minta ambik gambar..
Aihh...adik penat ke? Balik dari service kete...
Mama & Iman
Hai awek..bleh berkenalan??





 

No comments: