Sunday, September 19, 2010

Passport to Health, Wellness & Beauty

Passport untuk ke Watson

Jumaat lepas dapat tahu yang Watson offer membership card untuk pelanggan diorang. Tak buang masa, aku pun pegi Watson hari berikutnya.  Sebagai pengunjung setia Watson, kira berbaloi la aku cepat-cepat dapatkan membership card sebab setiap bulan ada je benda yang aku rasa menarik dan berbaloi untuk dibeli kat Watson tu.  Setiap minggu mesti check promosi terbaru di Watson, siap jadi fan lagi kat facebook.


Nak dapatkan membership card ni korang akan dikenakan bayaran sebanyak RM12.  Bayaran tu sekali seumur hidup tau, lepas tu dah takde renewal fee atau apa-apa bayaran lagi. Jadi, takyahlah nak fikir expiry date kad tu lagi. Korang boleh dapatkan kad tu dari mana-mana kedai Watson di seluruh negara. Senang je....

Membership card Watson

Bersama kad tu, disertakan gift vouchers di dalamnya. Bolehla gunakan voucher tu untuk pembelian barangan di Watson.  Sambil tu boleh tambahkan points ke akaun korang.  RM1 untuk 1 point, setiap 200 point = RM1.  Points tak boleh ditukar kepada tunai, tapi boleh digunakan untuk membayar barangan yang anda beli di situ. Contohnya barang yang nak dibeli tu bernilai RM20, jika anda ada 200 points anda hanya bayar RM19 saja. Selain tu, pembelian barangan berjenama Watson akan dapat 2x points dan 5x points untuk pembelian pertama di bulan kelahiran korang. Untungnye....ni yang aku suka membeli belah di Watson!

Banyak voucher yang berguna untuk aku hehehehe...suker!!

Selain tu, akan dapat jemputan untuk promosi eksklusif dan program eksklusif yang dianjurkan Watson. Nak tau lebih banyak?? korang check kat Watson punya website sendiri.


No comments: