Tuesday, September 21, 2010

Loreal Hydrafresh Anti Shine

Hydrafresh Anti-Shine

Dah lama Only Beauty hantar sample Loreal ni tapi hari raya baru pakai. Konon-konon nak elakkan muka nampak berkilau bila beraya waktu tengah hari..ecececece....

Sebelum pakai tu terfikir jugak kalau-kalau tetiba tak serasi jadi kemerahan pulak muka aku. Tapi kalau tak cuba mana tau. Ye tak? Masa sapu je krim ni kat muka...bestnyer......sejuk je kat muka aku.  Segar je rasa muka tu. Kulit pulak rasa licin je tapi tak berminyak langsung. Yang paling best adalah, kesan krim ni panjang.   Beraya sampai petang pun muka ok je. Takdela minyak berlebihan kat muka. Tapi taktaula sebab pakai krim tu ke atau sebab aku pakai dengan bb cream jugak baru tepek bedak kat muka.

Tapi memang rasa segar je bila pakai. Adakah aku akan menukar moisteriser kepada jenama ini? aku pun tatau lagi.


 

No comments: