Sunday, June 6, 2010

Filem-filem yang mahu ku tonton

Pernah tak rasa kecewa sebab tak dapat tengok filem yang memang korang tunggu sangat ia muncul di pawagam???

Aku ada...huhuhu... Disebabkan kesempitan hidup (wah, macam dalam bersamamu TV3 la..haha)sejak 2 bulan lepas..saya terpaksa lepaskan keinginan untuk menonton wayang.

Antara filem yang terpaksa dilepaskan adalah...

Ouh...aku nak tengok sangat filem ni..ramai yang cakap best..



Yang ni aku nak tengok sebab Putera Dastan dan Puteri Tamina...


Hohoho..aku suka lakonan bapak Jaden ni..So, aku nak tengok adakah anaknya mampu jadi pelakon hebat seperti bapaknya...plus, ada Jackie Chan dalam filem ni..suuuuuukkkeeerrrr......


Pernah dengar ungkapan 'laugh is the best medicine'? Kita mesti menonton filem animasi...ini adalah salah satu tips untuk melambatkan penuaan. Kuikuikui....

Ada cadangan macam mana nak tengok semua ni tanpa mengeluarkan wang walau sesen pun?

No comments: