Deko Inggeris

Cantiknye bunga-bungaan ni...

Perhatian kepada peminat dekorasi konsep Inggeris!!!!

Nak tau??kat Shah Alam ada 1 kedai yang menjual barang-barang hiasan dan pinggan mangkuk berkonsep Inggeris.  Nama kedai tu Romantika. Macam-macam ada kat sini. Harga pun berpatutan. Nak tau lagi??? Sila scroll down tengok gambar-gambar yang aku sempat ambik kat situ hari tu.

Bunga hiasan
Lampu meja
Lampu meja
Terendak lampu 
Set minum petang. 
Set minum petang (1 dozen)
Set minum petang beserta teko. Cantik!
Set minum petang. Kenapa yang lebih mahal ek?Ooo..tengok ada bekas gula dan susu kat situ.
Macam-macam ada
Lagi macam-macam ada
Kat sini area set minum petang
Rak berbakul.

Cermin gaya Inggeris
Bekas barang kemas ni adalah favourite aku, harga? tengok kat situ RM25 je. Murah!
Bantal comel.  Murah tau kat sini.

Teddy pun ada.
Nak bunga palsu untuk hari raya??kat sini ada dijual, pasu konsep Inggeris pun ada
Nak datang sini???bolehhhh...kedai ni terletak dalam Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Terletak di tingkat 6 kalau tak salah (yang penting naik sampai atas sekali, kalau biasa pegi tengok rakaman muzik-muzik mungkin perasan kedai ni berada di sebelah pintu masuk Studio Sri Pentas). 

0 comments:

 

Just My 2 Cents.... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting